måndag 28 februari 2011

Städa!





















Ja om det nu skulle gå som jag har velat då det gäller att städa så vore det toppen, men då man har en katt som vägrar gå ut som bara står o skriker o vill in igen så kan man inte städa som man vill. TRAGISKT!
Men det är bara att kämpa igenom hela huset o hoppas på att han inte förstör för mig.
Nu när man sitter här via datorn o bloggar så sitter han fast hakad på väggen där man nålar fast papper osv samt äter på lampan o hyllan o river ner alla papper.

Förstår som inte riktigt vad det är för fel på honom. Kan han bara inte vara ute o stanna där med under tiden man städar o har sig.
Men då han står o skriker som ett litet barn utanför dörren så mår man illa o tar in honom igen, visst jag får skylla mig själv men got damn man kan inte vara elak heller..
Ne nu ska jag resa mitt halv feta arsle o städa o tvätta..

Vi höres!

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Du har ju ett hjärta av guld, med lite sällskap när man städar så blir det ju mycket trevligare.

Kram på dig <3

Enfrozter sa...

Sant =) Men då ska verkligen sällskapet vara snäll också o inte förstör för en =P

Kram kram <3